QRS Healthcare Belgium BV - Medische Groothandel

Klantenservice

Klantenservice

CONTACTEER ONS

Veelgestelde vragen

  • Wat doet QRS Healthcare Belgium BV en wat hebben we te bieden?

    QRS Healthcare Belgium BV is een groothandel in medische hulpmiddelen. Naast de verkoop van medische hulpmiddelen bieden wij een breed scala van producten om onze klanten zoveel mogelijk te voorzien in hun behoeften. Bij ons kan je terecht voor:

    - Een compleet assortiment aan medische gebruiks- en verbruiksmiddelen

    - Producten op het gebied van hygiëne en infectiepreventie binnen de gezondheidszorg

    - Medische apparatuur en -inrichting

    - Service en onderhoud op medische apparatuur

    - Vakkundig advies over al onze producten en middelen

     

    De initiatiefnemers en de medewerkers van QRS hebben een medische achtergrond of zijn al jarenlang actief in de medische branche. Daardoor weten we wat er in gezondheidsinstellingen speelt en zijn we goed in staat om met onze klanten mee te denken. Onze klanten zijn voornamelijk werkzaam in ziekenhuizen, privéklinieken, ambulancediensten en overige zorginstellingen. Ook medische studenten behoren tot onze klanten.
  • Hoe kan ik klant worden bij QRS Healthcare Belgium BV?

    Voor de meeste artikelen kan je terecht op onze webshop (www.qrshealthcare.be). Hier kan je jezelf gemakkelijk registreren. Eenmaal geregistreerd, kan je meteen verder met het plaatsen van een bestelling.

    Voor overige producten of voor grotere aankopen of investeringsmaterialen, kan je via het contactformulier meer informatie opvragen. Je kan ons uiteraard ook een mailtje sturen ([email protected]), of je kan ons telefonisch bereiken van maandag tot vrijdag tussen 08.30u en 17.00u.

  • Waarom moet ik inloggen/ registreren voordat ik kan bestellen?

    Door het gemak van inloggen, hoef je niet iedere keer opnieuw je gegevens door te geven of in te vullen. Alle informatie zal bewaard worden en voor een volgende bestelling kan je altijd terugkijken in de eerdere bestellingen. Daarnaast is er de mogelijkheid om het eigen assortiment te bekijken, inclusief de prijzen. Tenslotte heb je de mogelijkheid je eigen gegevens te beheren en te wijzigen indien nodig.

  • Ik heb een bestelling geplaatst in de webshop, maar heb hiervan geen bevestigingsmail ontvangen

    Door te strenge beveiliging van je e-mailverkeer kan het voorkomen dat je e-mailaanbieder de e-mail automatisch plaatst in je spam of junkmail. Om te voorkomen dat onze bevestigingsmails worden gemarkeerd als spam of junkmail, kan je bij je e-mailaanbieder aangeven dat ons e-mailadres gezien kan worden als een veilige afzender.

  • Wanneer wordt mijn geplaatste order bezorgd?

    Bij QRS hebben we het grootste deel van onze producten op voorraad liggen waardoor het mogelijk is om de volgende werkdag te leveren, mits je bestelling op een werkdag voor 15:00 uur is geplaatst. In het weekend worden er geen bestellingen bezorgd.

  • Hoe weet ik of het product dat ik wil bestellen voorradig is?

    Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om in de webshop te zien wat de voorraad van een artikel betreft. Zodra je de orderbevestiging per e-mail ontvangt, zal daarin worden aangegeven hoeveel er van de door jou bestelde artikelen op voorraad zijn. Indien niet op voorraad, zullen deze artikelen in backorder vallen en z.s.m. worden uitgeleverd.

  • Het artikel dat ik wil bestellen, vind ik niet terug op jullie webshop. Kunnen jullie me alsnog verder helpen?

    Hoogstwaarschijnlijk wel.  Als je een artikel niet terug vindt op onze shop, aarzel dan niet om ons even per mail of telefoon te contacteren; we doen er alles aan om je toch verder te kunnen helpen.  Bovendien is het aanbod van sommige fabrikanten zo ontzettend groot, dat het bijna onmogelijk is om echt alles in onze webshop te plaatsen.

  • Ik heb een verkeerd artikel besteld en/of ontvangen, mag ik dit retour sturen?

    In de meeste gevallen is dit geen enkel probleem. Stuur hiervoor een mail naar [email protected] met onderstaande informatie:

    - het ordernummer

    - desbetreffende artikelnummer

    - eventueel lotnummer

    - houdbaarheidsdatum

    Op deze manier hebben wij direct alle informatie tot onze beschikking, waarop wij zullen zorgen voor een snel antwoord.

  • Ik heb geen digitale factuur ontvangen, hoe kan ik deze opvragen?

    Bij QRS Healthcare Belgium BV moet je pas betalen nadat je de producten ontvangen hebt. Als je bestelling ons magazijn heeft verlaten, wordt er daags nadien automatisch een factuur per email naar je verzonden.  Het komt voor dat deze automatische emails in je spam/ junkbox belanden, dus kijk dit zeker even na aub.

    Je kan ons uiteraard ook altijd even contacteren met de vraag naar een duplicaat.

  • Mijn factuur klopt niet, wat nu?

    Je kan hiervoor een e-mail sturen met desbetreffend factuurnummer naar [email protected] Mocht je liever bellen, bel dan +32 3 297 66 45 (maandag-vrijdag, 08.30u-17.00u). Zorg ervoor dat je het factuurnummer bij de hand hebt.

Follow @qrshealthcarebelgium